Wed11142018

Last update07:45:14 AM GMT

Profile

Layout

Direction

Menu Style

Cpanel
Back Край Як змінювати світ за допомогою соціальної реклами

Як змінювати світ за допомогою соціальної реклами

  • PDF

Запрошуємо на воркшоп, що пройде на Всеукраїнському фестивалі анімації «Равлик-фест». Співзасновники фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival Наталя Шевчук та Ігор Мельник навчать, як змінювати світ за допомогою соціальної реклами, як оцінити соціальну рекламу, розберуть кейси та поділяться власними факапами.

Також на фестивалі покажуть кращу анімаційну соц. рекламу, після якої вам точно не схочеться жити, як раніше.
«Равлик-фест» відбудеться 14-16 вересня в Бердянському художньому музеї.
Вхід вільний, реєстрація http://goo.gl/T2GZiV
Організовує Перше антикафе Бердянська «Час Є!».
Розклад заходів буде опубліковано на сторінці Facebook https://www.facebook.com/ravlykfest

Molodiya Festival - Міжнародний фестиваль соціальної реклами. Мета – змінювати світ за допомогою соціальної реклами. Фестиваль проходить щорічно у жовтні і у 2018 р. відбудеться всьоме. Приймаємо соцрекламу тривалістю до однієї хвилини та соціальні постери на будь-яку тему. Серед тематичних пріоритетів фестивалю: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, гендерна рівність, відповідальні споживання та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин.

Наталя Шевчук та Ігор Мельник - Співзасновники фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival. Реалізовують соціальні кампанії для міжнародних організацій, фондів, уряду та ГО, серед яких: Програма розвитку ООН в Україні, Міністерство молоді та спорту України, Агентство ООН у справах біженців, Канадське Бюро міжнародної освіти, Кампанія проти дискримінації та ін.