Wed07182018

Last update08:09:48 AM GMT

Profile

Layout

Direction

Menu Style

Cpanel
Back Город Новий простір позашкільного навчального закладу

Новий простір позашкільного навчального закладу

  • PDF

Роль педагога у сучасному суспільстві глибоко усвідомлена. В нашій країні кінець 2017 року ознаменувався прийняттям ряду важливих реформ. Реформа Освіти, на думку аналітиків, визначена самою вдалою. Зокрема, в ній наголошується, що від професійної компетентності педагогів, їх готовності до інноваційної діяльності та неперервної освіти залежить якість освіти підростаючого покоління.

 

Друге півріччя 2018 року в Центрі дитячо-юнацької творчості  ім. Є.М. Руднєвої  по традиції почалося з роботи  «Школи педагогічної майстерності» для керівників гуртків цього закладу. Протягом двох днів 3 та 4 січня  педагоги розглядали питання, які стосуються різних аспектів педагогічної діяльності .  Цікаво пройшла зустріч зі старшим викладачем  БІДМУ  КПУ   Корецькою Є.В., яка є фахівцем з історії держави та права України, і на реальних прикладах  показала роль морально-правового виховання сучасної молоді .  Педагоги  отримали відповіді на питання та методичні рекомендації  з цієї проблеми.  
В рамках школи відбувся семінар-тренінг «Компетентнісний підхід в освітній діяльності позашкільного закладу», під час якого творчі групи виконували практичні завдання та відпрацьовували практичні навички.
Розглянули основні аспекти нового «Закону про освіту», за яким буде відбуватися навчальний процес в навчальних закладах України, подивилися новини про міжнародний форум позашкільної освіти «Навчайся з нами», який відбувся в Київі.
Цікаво сприйняли  педагоги матеріал під назвою: «Лайфаки на допомогу керівникам гуртків. Створюємо е-портофоліо».
З метою створення логотипів навчальних груп відбувся майстер – клас з «Логотип мого гуртка».
Знання та навички, які отримали педагоги, допоможуть їм у створенні власних електронних порт фоліо та логотипів гуртка.
Викладачі навчального закладу, крім корисних знань, отримали ще й позитивні емоції та бажання працювати творчо.
Педагог тільки тоді виправдовує  соціальні очікування, коли його особистісно-професійний розвиток здійснюється у випереджальному векторі.

Методист ЦДЮТ Демченко Н.Г.